quinta-feira, 15 de fevereiro de 2007

hey!!!
well, today I want to write something in english.I don't wanna show you I can do that, it's just because I like this language very much and for me it's really great that now I can write using it.You all know how I like to study, that's so true that now I'm an english teacher.I really hope I can learn to help people to learn, it's my mission from now.
Some people just can't understand why someone becomes a teacher.I took a long time to accept it was hapenning to me! But now I see how important my job is and how it can be funny.I guess that's all for today.see you soon...
IF YOU CAN READ THIS, THANK AN ENGLISH TEACHER!!!

Um comentário:

Anônimo disse...

"OH MY GOD!" (By Janice)

A primeira vez que venho ao teu blog e BUM! Post in english! NOOOOO! Deixa eu voltar pro meu portuguesinho querido. Pois é, essa idéia de ser professor assusta mesmo. Ainda mais sendo uma profissão que, apesar da importância, não dão o valor merecido aqui no Brasil :(

Eu tava lendo os posts anteriores e vi você falando de como é gratificante transmitir conhecimentos para outras pessoas e ser reconhecido por isso. Eu ainda não tive essa experiência... mas... um dia eu chego lá, hehehe. Então, pelo que vejo você percebeu que está no caminho certo, trabalhando com prazer. Só posso te desejar mais e mais sucesso.